torsdag 21. mars 2013

Helgetreffet våren 2013

Helgetreffet begynner å bli en fin tradisjon nå. Har ikke vært med så mange ganger, men gleder meg allerede til neste gang. Mye fint å se og alle er selvfølgelig mye flinkere enn meg. Har denne gangen bare laget noen få oppgaver.

Hver gang vi møtes....

Jeg skulle lage en LO eller kort med overskriften "Hver gang vi møtes..."  jfr TV'serien. Jeg kunne fritt velge farger, oppsett og teknikker, men overskriften skulle være: Hver gang vi møtes...




Bli inspirert..

Bli inspirert av farger, stil, mønster, elementer med utgangspunkt i dette bildet:


Her har jeg laget et kort og hentet opp noen av fargene. I tillegg har jeg forsøkt 3D Scrapping for første gang. Skikkelig pirkarbeid - men greit nok når bitene er nummererte. Her ble jeg inspirert av et ryddig, frisk, stille og fredfult rom med muligheter for å være tankefull.







Rester: Kort/LO

En kreativ måte og bruke opp rester på. Bildet nedenfor er utgangspunkt for oppgaven:



Min variant ble slik:





Kort/LO - Skisse

Lag LO/kort etter denne skissen, og fargevalg (hvit, beige/brun, grå, sort, sephia).






Denne skissen ble jeg veldig fornøyd med. Den er ikke helt ferdig. Mangler noen perler og litt tekst.




Skisse, LO eller kort


Lag en LO eller et kort som tar utgangspunkt i denne skissen. Du kan snu og vende på
skissen som du ønsker, men man skal kunne se at ditt resultat stammer fra denne.



Dette er første bidrag på treffet. Det tok lang tid før jeg klarte å komme i gang. Startet med en LO, og andre farger og papir. Sluttresultatet ble et enkelt bursdagskort.  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Litt av hvert ( gamle innlegg )